Maxim en Dennis, wij zijn er voor jullie

15 december 2018

Maxim en Dennis, wij zijn er voor jullie

En weer staan de inwoners van Culemborg bij Kamp Zeist. Voor een tweede keer dreigen Maxim en Dennis te worden uitgezet door de regering. En weer wordt er druk uitgeoefend op Harbers om dit op humanitaire gronden tegen te houden. Culemborgse inwoners en politici, maar ook de raad van kerken Zeist en Soest en de SP-Zeist deden donderdag avond 13 december mee aan de wake bij Kamp Zeist voor deze twee kinderen. Hun toekomst in Kiev, waar ze verder ook nooit binding hebben gehad, zal hun situatie geen goeds brengen. Daarom is hun uitzetting ook zo belachelijk en daarom hebben de wakers donderdagavond hen toegeroepen.

De enige die er baat bij heeft dat deze in Nederland geboren kinderen het land uit worden gezet is de psycholoog in Kiev. Want dat zij zelf dit niet begrijpen, dat snapt elke aanwezige. Ja, de wakes blijven dus belangrijk.
Al is het alleen maar om de onschuldigen achter de tralies een hart onder de riem te steken. De volgende, reguliere wake is zondag 6 januari 2019 om 16.30 uur.
Richelleweg 13 te Soesterberg en breng dan bloemen en lichtjes mee.

Zie verder www.wakezeist.nl voor meer informatie.