Gemeenteraadsverkiezingen 2018

19 maart 2018

Debatavond wonen

Foto: Jelle Verhoeks

Op een gedenkwaardig koude dag, 28 februari, organiseerde de SP Zeist een openbare informatie-avond over de woningmarkt in Zeist. Onder leiding van Henny Fokkema werden Willem de Bruin (Woongoed Zeist), Rob de Wit (huurdersplatform Seyst), Sander Jansen (wethouder Wonen van Zeist) en onze lijsttrekker, Annemieke Pluijgers, bevraagd op hoe zij aankijken tegen de bereikbaarheid van sociale huurwoningen en de betaalbaarheid van vrije sectorhuur voor de verschillende inkomensgroepen in Zeist. Als wethouder Wonen van Utrecht was ook Paulus Jansen aanwezig om over de situatie in Utrecht te spreken.

14 maart 2018

Laat uw stem horen

Foto: SP

Lastig hè, al die beloftes. Een beter Zeist. Een luisterende politicus die u altijd mag bellen. Uw kind in de buurt naar school, over veilige fietspaden.

11 maart 2018

SP tekent Regenboogakkoord

Foto: SP

Zaterdag 10 maart heeft lijsttrekker Annemieke Pluijgers namens de SP Zeist het Regenboog stembusakkoord van COC Midden-Nederland ondertekend. Dit akkoord spreekt uit dat de gemeente zich inzet voor de veiligheid van alle LHBTI's, met name de jongeren. Het akkoord werd door 7 van de 9 partijen ondertekend en kan dus op brede steun in de politiek rekenen. Alleen ChristenUnie-SGP en Seyst.nu wilden niet meetekenen.

25 februari 2018

Mag ik aan u voorstellen: onze lijst

Foto: SP

Mijn naam is Annemieke Pluijgers-Zwaneveld. Ik ben 31 jaar oud en moeder van vier kinderen. Mijn man (en ik dus ook een klein beetje) heeft een eigen bedrijf. Hierdoor heb ik van dichtbij ervaren wat het MKB nou inhoudt en waar onze ondernemers tegenaan lopen. Maar ook waar wij als gemeente extra stappen zouden kunnen zetten om ondernemen leuker en makkelijker te maken.

14 februari 2018

Mogen wij uw hart stelen?

Foto: SP

Fijne Valentijnsdag! Mocht u het nou zijn vergeten dan hebt u nog tijd om nog snel bloemen of chocolade te halen voor uw Valentijn.