Valentijnstaart op SEH

15 februari 2013

Valentijnstaart op SEH

Liever een HAP-plus dan een hap uit de gezondheidszorg van Zeist. Met deze actie vraagt SP Zeist de afgelopen maand aandacht voor het verdwijnen van de SpoedEisende Hulp in Zeist. De huisartsenpost gaat een deel van de spoedgevallen overnemen, tot 23.00 uur 's avonds.

Voor levensbedreigende situaties moet de Zeistenaar naar Utrecht of Amersfoort. Het Diak-Zeist zet, naast de huisartsenpost, een spoedpoli in. Op die manier blijft alle kennis van spoedeisende hulp behouden en kan de huisartsenpost, en ook de Zeister huisartsen, gebruik blijven maken van deze zorg en kennis. De laatste dag van de SEH is op 15 februari.

Valentijnstaart Diak Zeist

Maar op 14 februari, valentijnsdag, zet de SP zeist de medewerkers van de SEH en de Huisartsenpost nog even in de schijnwerpers. "We hebben als SP Zeist, samen met de medewerkers, tien jaar geleden succesvol gestreden tegen de nachtsluiting. Met veel liefde en bewondering hebben we als SP gekeken naar de verrichtingen van de SEH en de samenwerking met de huisartsenpost. Een heel groot goed in de gezondheidszorg van Zeist." zegt fractievoorzitter Pieter Wout Duquesnoy. Samen met afdelingsvoorzitter Jan Voogdt biedt hij de medewerkers deze SPeciale valentijnstaart aan. "HAP-plus van Harte" staat in het glazuur. Samen met de medewerkers wensen we het beste voor de spoedhulp in Zeist. En dat beste is een HAP-plus, een samenwerking van huisartsenpost en Diakonessenhuis Zeist in de avond maar ook in de nachtelijke uren.

Valentijnstaart Diak Zeist

Alle medewerkers van SEH en HAP, dank voor jullie zorg voor Zeist tot nu toe, maar ook voor alle komende zorg aan de Zeister burgers.

(Foto's met dank aan Kees Linnenbank en Slotstadnieuws)

Mail uw mening of suggestie over HAP-Plus