Bijzondere rommelmarkt Altrecht Den Dolder

31 januari 2013

Bijzondere rommelmarkt Altrecht Den Dolder

Gezellig drukte bij de rommelmarkt op de afdeling Meijboom van Altrecht in Den Dolder Er werd ondanks de slechte weersomstandigheden volop gehandeld. Wij gingen er kijken en spraken met bezoekers en vrijwiligers.

Rommelmarkt Altrecht

Mary, Bianca en Gerda, organisatoren van deze rommelmarkt, benadrukte het belang van deze bijzondere rommelmarkten. Clienten hebben doorgaans een bijna lege portemonnee, ze kunnen op de rommelmarkten voor weinig geld goede nu wel spullen kopen. Daarnaast wordt de opbrengst van deze altijd oergezellige rommelmarkten benut om leuke activiteiten voor de (tijdelijke) bewoners van de afdeling Meijboom te organiseren. Ook is het voor medewerkers, clienten en bezoekers van buitenaf een leuke manier om de lege zondagen door te brengen.

De rommelmarkten zullen dan ook doorgaan, uw oude fiets, dvd's en andere bruikbare spullen zijn daarom nu al weer welkom voor de volgende keer. Heeft u hart voor de zorg en toevallig spullen over, dan kunt u die doneren om deze rommelmarkt ook de volgende keer een succes te maken. Het afleveren is 24 uur per dag mogelijk op afdeling Meijboom, WA-Hoeve, Distelvlinder 8, 3734 AA in Den Dolder. Een telefoontje vooraf naar 030-2256460 wordt wel zeer op prijs gesteld. Op de foto de vrijwilligers Mary en Bianca in actie. De dames zelf waren overigens niet te koop. De restanten van de rommelmarkt worden na afloop traditiegetrouw geschonken aan de weggeefwinkel Zeist.

Rommelmarkt Altrecht