Wake Kamp Zeist: 11 vlammetjes ter herdenking

9 november 2012

Wake Kamp Zeist: 11 vlammetjes ter herdenking

Koud en nat, met guur weer. De wake bij Kamp Zeist op 4 november 2012. Meer dan 100 mensen zijn aanwezig, ook het Belgische filmteam is al bijna gewoon. Ter gedachtenis aan de namen worden kaarsen onstoken, voor elk van de slachtoffers van de Schipholbrand eentje.

En een grote kaars, voor allen die we hier in ons hart herdenken. Roald Schaap bracht het door hem geschreven lied “Precies”. Met de fakkels in het donker stonden alle wakers weer stil bij de vreemdelingen detentie in het algemeen en speciaal bij de mensen, die in Kamp Zeist zijn opgesloten.

aanwezigen bij de Wake

Op 15 november is er een avond in de Thomaskerk (Oranje Nassaulaan 35) te Zeist. Vanaf 20.00 uur vertellen Annabel Storm, Roald Schaap en de mensen van de werkgroep over de kunst van het waken. Tevens wordt dan weer de start gegeven van de telefoonkaarten-actie. Zie voor deze info www.wakezeist.nl , daarop staat ook de volgende wake op 2 december om 16.30 uur.

Pieter Wout Duquesnoy