9 Juni wijkfeest Vollenhove

3 juni 2012

9 Juni wijkfeest Vollenhove

In het Inloophuis Vollenhove kunnen mensen een kopje koffie drinken, samen met een aantal anderen een maaltijd delen. En kunnen mensen hulp krijgen bij het invullen van formulieren, worden er taallessen gegeven en bied het inloophuis Vollenhove onderdak aan de voedselbank Zeist. Coördinatrice Ina Duit maakt het samen met veel vrijwilligers waar. Samen vormen ze het kloppend hart van en door de buurt.

De kombinatie zorgde er voor dat het feest ook aan de klanten van de voedselbank niet voorbij ging. Ze schonken ruim 200 kilo aardappels, 10 kilo koffie en een doos thee. Voor de vrijwilligers van de voedselbank was het even aanpoten om alles op tijd de deur uit te krijgen. De SP Zeist feliciteert het inloophuis Vollenhove met hun nieuwe onderkomen. Binnenkort is het weer feest. Een feest wat mede georganiseerd wordt door het inloophuis.

Op zaterdag 9 juni a.s. vindt het jaarlijkse wijkfeest Vollenhove plaats in het park achter basisschool Op Dreef en de Geroflat. MoederCentrum De Horizon en het Inloophuis Vollenhove organiseren het wijkfeest al weer voor de 5e keer. En ook deze keer zijn er weer hele leuke activitieiten.
Voor € 5,- kunt u een kraam reserveren om zelf spulletjes te verkopen of informatie te verstrekken. Wat er verder allemaal te doen? Kijk snel op http://www.zeistwijkgericht.nl/wp-content/uploads/2012/05/wijkfeest_vollenhove_2012.pdf

SP Zeist feliciteerd