SP voert actie voor behoud Doornse Gat

20 februari 2011

SP voert actie voor behoud Doornse Gat

Vandaag voerde de SP actie voor het behoud van de dagcamping het Doornse Gat, door deze symbolisch te bezetten. Het Recreatieschap wil deze als bezuinigingsmaatregel sluiten.

SP'ers uit de afdelingen Heuvelrug, Amersfoort, Zeist en De Bilt hebben in groten getale gehoor gegeven aan de oproep tot actie.
Wandelaars konden hun handtekening zetten tegen de voorgenomen sluiting van de dagcamping, wat het overgrote deel graag deed. In gesprekken bleek ook dat niet alleen mensen uit de directe omgeving hier komen recreƫren, maar uit de wijde omtrek. Het Doornse Gat vervult dus een belangrijke recreatiefunctie, en het is zonde om het te sluiten.

SP-actie voor behoud Doornse Gat

In het filmpje hieronder een interview over de actie met Anne-Marie Mineur, lijsttrekker van de SP voor de Provinciale Staten in Utrecht.

Download de nieuwste Adobe Flash plugin.

var so = new SWFObject( "https://sp.nl/media/flash_flv_player/flvplayer.swf?file=/media/20110220_... om af te spelen ", "videoclip", "368", "227", "8", "#eeeeee");so.write("5cf13015e068ce65ca");

Teken ook de petitie voor het behoud van het Doornse Gat:

Op 17 maart worden alle handtekeningen aangeboden aan het Recreatieschap.

Uw naam:

Plaats:

Uw gegevens worden uiteraard alleen gebruikt voor deze petitie.

SP-actie voor behoud Doornse Gat SP-actie voor behoud Doornse Gat

Foto's: Rein Schuurman