TNT'ers in actie tegen gedwongen massaontslag

2 september 2010

TNT'ers in actie tegen gedwongen massaontslag

Ook de SP Zeist gaat naar de actiedag in Rotterdam op 12 september. Op die zondag organiseert "Red de Postbode" samen met TNT’ers uit Rotterdam een manifestatie in hun stad. Alle werknemers van TNT uit het hele land, maar ook iedereen die met hen sympatiseert, wordt opgeroepen voor deze manifestatie in Rotterdam.

Er wordt verzameld op 13.00 uur in Rotterdam op het Plein1940 (nabij metrostation Churchillaan). Daarna wordt een mars door Rotterdam gehouden. Vanuit Zeist vertrekken we om 11.28 uur met de trein naar Rotterdam vanaf NS Driebergen-Zeist.
Met het motto: in Amsterdam maken de aandeelhouders het bedrijf kapot; in Den Haag doet de politiek er nog een scheppie bovenop – maar in Rotterdam gaan we laten zien dat het feestje mooi niet doorgaat!

• Nee tegen massaontslag en intimidatie.
  • Ja tegen eerlijke arbeidsvoorwaarden in de hele postsector.

Verschillende sprekers, waaronder Emile Roemer, zullen de TNT’ers een hart onder de riem komen steken. Kijk voor meer informatie op www.reddepostbode.nl.
Kom die zondag niet alleen, maar met je gezin. Want als er 15.000 mensen uit moeten gaat dat ten ook koste van hun gezinnen. Neem fluit of vuvuzela mee.

TNT actie