Postbodes protesteren in Rotterdam

14 september 2010

Postbodes protesteren in Rotterdam

Al enige malen hebben leden van de SP Zeist aan de poort gestaan bij het postsorteercentrum aan de Dijselburglaan in Zeist. De laatste keer deden ze dat om de postmedewerkers op te roepen naar de manifestatie tegen het massaontslag bij TNT te gaan.

Deze manifestatie vond plaats op zondag 12 september jl. Een delegatie van de SP afdeling Zeist is daar naar toe geweest. Zij voegden zich bij enkele honderden andere werknemers van TNT en hun familieleden. Zij verzamelden zich op het Plein 1940 in Rotterdam.
Na toegesproken te zijn door diverse sprekers waaronder Emile Roemer, trokken zij met veel lawaai van door het centrum van Rotterdam om bij het gebouw van de Post Telegraaf en Telefoon duidelijk te maken dat het de werknemers van TNT Post ernst is! Deze mensen strijden voor hun werk en hun rechten! En...zij zijn bereid daar actie voor te voeren! De directie van TNT is gewaarschuwd!

SP Zeist ook vertegenwoordigd bij TNT-protest Rotterdam Postbodes protesteren in Rotterdam Postbodes protesteren in Rotterdam